حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رونمایی از کتاب تفکر و عملکرد انقلابی در نهج البلاغه
    شناسه : 604
    5

    در آیینی ازکتاب تفکر و عملکرد انقلابی در نهج البلاغه از انتشارات گلدان در کاشان، رونمایی شد. به گزارش بعثت نیوز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: این کتاب را جابر رمضانعلی زاده حافظ نهج البلاغه و قرآن در ۱۶۰ صفحه به رشته تحریر در آورده است.میثم نمکی افزود: کتاب تفکر و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در آیینی ازکتاب تفکر و عملکرد انقلابی در نهج البلاغه از انتشارات گلدان در کاشان، رونمایی شد.

    رونمایی از کتاب تفکر و عملکرد انقلابی در نهج البلاغه

    به گزارش بعثت نیوز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: این کتاب را جابر رمضانعلی زاده حافظ نهج البلاغه و قرآن در ۱۶۰ صفحه به رشته تحریر در آورده است.
    میثم نمکی افزود: کتاب تفکر و عملکرد انقلابی در نهج البلاغه را انتشارات گلدان در هزار نسخه و در قطع وزیری چاپ و منتشر کرده است.
    امام جمعه کاشان هم در این آیین، حکومت حضرت علی علیه السلام را مصداق یک دموکراسی تمام عیار بیان کرد و گفت: کتاب ارزشمند نهج البلاغه قطره‌ای کوچک از دریای بیکران فضائل امیرمومنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
    آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به اینکه مفاخر، فرهیختگان و ادبای فراوانی اثر بر نهج البلاغه به رشته تحریر درآورده اند، خاطرنشان کرد: بالغ بر۱۰۰ اثر از نهج البلاغه داریم که یکی از این آثار، از ابن ابی الحدید است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.