حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رونمایی از کتاب «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی»
    شناسه : 1475
    1
    نشست رونمایی و نقد کتاب «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی» نوشته قاسم درزی و احدفرامرز قراملکی برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رونمایی از کتاب «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی»

    نشست رونمایی و نقد کتاب «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی» نوشته قاسم درزی و احدفرامرز قراملکی برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، نشست رونمایی و نقد کتاب «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآنی» که به قلم قاسم درزی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و احدفرامرز قراملکی،‌ استاد دانشگاه تهران به رشته تحریر درآمده سه‌شنبه، ۱۶ دی‌ماه، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی برگزار و از طریق نشانی https://vc.isu.ac.ir/ch/researchevents پخش خواهد شد.

    بنابر این گزارش،‌ در این نشست مجید معارف، استاد دانشگاه تهران و احمد پاکتچی، رئیس بنیاد دانشنامه‌نگاری و پژوهشکده نهج‌البلاغه به ایراد سخن می‌پردازند.

    لازم به ذکر است قاسم درزی دارای مدرک دكترا, در رشته الهيات و معارف اسلامي – علوم قرآن و حديث از دانشگاه تهران, ايران, ۱۳۹۳ می باشد. عناوین برخی مقالات وی به شرح زیر می باشد:

    بررسي استعاره هاي شيئي در جزء هاي بيست و شش تا سي ام قرآن، نسان شناسي زبان شناختي و نقش آن در استخراج جهان بيني و گفتمان هاي موجود در قرآن كريم، فرآيندشناسي مطالعات ميان رشته اي در پژوهشهاي قرآني نمونه موردي واژه شاكله در آيه ۸۴ سوره اسراء، سير تحول معنايي انگاره «شاكله»؛ در گستره تفاسير، دوره پيدايش و كلاسيك، بييني شناختي بر استعاره هاي شباهت بنياد در يازده جزء پاياني قرآن مجيد ستعاره و ميان رشتگي بيان موارد كاربست استعاره ها در پژوهش ميان رشته اي درآمدي بر كاربست علوم شناختي در مطالعات قرآني ترسيم جايگاه قرآن در منظومه علوم تجربي با تاكيد بر علوم حوزه سلامت لزامات روش شناختي مطالعات ميان رشته اي قرآن كريم

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.