حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می شود
    شناسه : 658
    2

    دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می شود دوره تربیت مربی رشته‌های مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از سوی دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. به گزارش بعثت نیوز، دوره تربیت مربی رشته‌های مفاهیم قرآن، صحیفه […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می شود

    دوره تربیت مربی رشته‌های مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از سوی دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

    به گزارش بعثت نیوز، دوره تربیت مربی رشته‌های مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از سوی دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اهمیت و ضرورت به‌سازی علمی و عملی روش و شیوه‌های تدریس دوره‌های مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

    براساس این طرح به دلیل شرایط کشور و دنیا در شیوع ویروس کرونا، این طرح در حال حاضر در چهار منطقه برگزار می‌شود، این مناطق و استان‌های برگزارکننده شامل کرمان (استان‌های همجوار و غیرهمجوار شرکت‌کننده، شامل سیستان و بلوچستان، کرمان جنوب، هرمزگان)، اصفهان (استان‌های همجوار و غیرهمجوار شرکت‌کننده شامل یزد، چهارمحال و بختیاری و لرستان)، فارس (استان‌های همجوار و غیرهمجوار شرکت‌کننده شامل خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندان و گلستان) و کرمانشاه (استان‌های همجوار و غیرهمجوار شرکت‌کننده شامل کردستان، ایلام و همدان) است.

    این دوره به صورت حضوری با ۲۰ نفر از بومی‌های استان و کلاس مجازی با حضور حداکثر ۶۰ نفر با اولویت برگزاری کلاس با رشته صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه تشکیل خواهد شد.

    دارا بودن حداقل ۲۵ و حداکثر ۳۵ سال و داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته‌های الهیات و معارف اسلامی یا مدرک سطح دو حوزه، گذراندن موفق دوره‌های مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه حسب رشته تربیت مربی مدنظر با ارائه مدرک و پرداخت هزینه ۵۰ هزار تومان از جمله شرایط شرکت در این دوره است. همچنین با توجه به محدودیت، ثبت نام واجدین شرایط در مرحله نخست با معرفی از سوی مؤسسات قرآنی با نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها صورت می‌گیرد و در مرحله دوم اسامی شرکت‌کنندگان به استان برگزارکننده معرفی می‌شود.

    یادآور می‌شود، سقف هر دوره برای هر استان ۲۰ نفر است که در صورت کمی ثبت‌نام‌کنندگان و به حد نصاب نرسیدن آن، سهمیه به دو استان دیگر تعلق می‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.