حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در اسدآباد برگزار می‌شود
    شناسه : 5458
    3
    کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری اولین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام این دوره تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، از برگزاری اولین دوره آموزش نهج‌البلاغه ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به همت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه الراضیه خواهران برگزار می‌شود.

    وی هدف از برگزاری این دوره را ترویج فرهنگ علوی و نهج‌البلاغه‌خوانی در بین افراد جامعه دانست و افزود: این دوره آموزشی نهج‌البلاغه طی ۱۶ جلسه یک ساعت و نیم در چهار ماه سال جاری به‌صورت حضوری در محل حوزه علمیه‌ الراضیه اسدآباد برگزار می‌شود.

    کماسی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام دوره تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه است و شرکت‌کنندگان باید ابتدا ثبت‌نام خود را در محل اداره تبلیغات اسلامی انجام دهند، هزینه کتاب برای شرکت در دوره برای هر نفر چهل هزار تومان است؛ در پایان دوره نیز آزمون توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرفته خواهد شد و به قبول‌شدگان در دوره گواهینامه سطح یک اعطا خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.