حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انتصاب دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت
    شناسه : 1121
    2
    معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «علی‌محمد مؤدب» به عنوان "دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت" منصوب کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    انتصاب دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت

    انتصاب دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت

    تهران- بعثت نیور- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «علی‌محمد مؤدب» به عنوان “دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت” منصوب کرد.

    به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم عبدالهادی فقهی زاده برای انتصاب مؤدب آمده است:

    معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی، جشنواره های مختلف را با همکاری نهادها،موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

    بر این اساس و بنا بر پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، به موجب این حکم شما را به عنوان “دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت” منصوب می کنم.

    امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت هنرمندان متعهد و خلاق، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی باشیم که بی تردید پنجره‌ای به دریای لبریز از عشق و ارادت به ساحت مقدس قرآن‌ کریم و عترت طاهره خواهد بود.

    علی‌محمد مؤدب دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق(ع) است و در موسسات علمی، فرهنگی و هنری متعدد به عنوان مدرس مشغول به فعالیت بوده است.

    از جمله تألیفات وی، می توان به عاشقانه های پسر نوح، روضه در تکیه پروتستانها، دستخون، عطر هیچ گلی نیست، باز از عشق، مثنوی ها و… اشاره کرد.

    مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان تهران، دبیر علمی کنگره عالی شعر دفاع مقدس استان تهران، عضو شورای موسس و هیأت علمی جشنواره شعر فجر، دبیر جشنواره شعر انقلاب، دبیر تحریریه فصلنامه شعر و… از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی علی‌محمد مؤدب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.