حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شناسه : 2080
    3

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از واگذاری دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم شبکه شاد به این استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم شبکه شاد به خراسان رضوی واگذار شد

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از واگذاری دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم شبکه شاد به این استان خبر داد.

    دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم شبکه شاد به خراسان رضوی واگذار شد

    به گزارش روز جمعه آموزش و پرورش خراسان رضوی قاسمعلی خدابنده افزود: بعد از راه اندازی قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش و پرورش و شکل گیری تیم ستادی و تیم عملیاتی این قرارگاه، ۱۷ پایگاه مجازی ذیل این قرارگاه شکل گرفت و دبیرخانه پایگاه حفظ قرآن کریم به عنوان یکی از این دبیرخانه ها به این استان واگذار شد.

    وی ادامه داد: در شرایط کنونی که امکان خدمات رسانی حضوری به دانش آموزان میسر نیست و فعالیتهای آموزشی و پرورشی به صورت غیر حضوری در حال پیگیری است اقدام اداره کل قرآن، عترت و نماز در راستای قرارگاه مجازی بسیار هوشمندانه و به موقع بود.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ترویج حفظ قرآن کریم در راستای سند تحول بنیادین از جمله مهم ترین وظایف دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می آید و تداوم اجرای طرحهای ارزشمندی چون طرح حفظ جزء ۳۰ ، حفظ موضوعی قرآن کریم و طرح ملی ” نور” در شرایط کرونایی بسیار ضروری است.

    خدابنده افزود: قرار است دبیرخانه پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم، پیگیر توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم در بستر شبکه شاد و فضای مجازی باشد.

    وی اضافه کرد: نقطه عطف این قرارگاه در جهادی بودن فعالیتهای آن و مشارکت گرفتن از همه استانها برای همه پایگاههاست.

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای هر پایگاه از استان ها خواسته شده است که یک رابط با ویژگی علاقه مندی و داشتن تخصص لازم در آن موضوع را معرفی کنند و در همین راستا و بر اساس شیوه نامه قرارگاه مجازی، از همه استان ها خواسته شده است که یکی از فعال ترین، دغدغه مند ترین و موفق ترین افراد خودشان در زمینه حفظ قرآن کریم را به دبیرخانه پایگاه معرفی کنند.

    خدابنده افزود: این افراد در قالب گروه هم اندیشی شبکه شاد به تبادل نظر و تجربیات حول محور حفظ قرآن کریم می پردازند و در نهایت مطالب مهم و مورد نیاز مدارس و دانش آموزان در زمینه حفظ قرآن کریم در کانال تخصصی حفظ قرآن کریم بارگذاری می شود و دانش آموزان، والدین و فرهنگیان می توانند مطالب، محتوا و فایل های مورد نیاز حفظ قرآن کریم را از این کانال به آدرس hefzquranmedu@ در شبکه شاد و پیام رسان های داخلی جست و جو و استفاده کنند.

    استان خراسان رضوی هم اکنون دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزان کشور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.