حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • پیشنهاد نام‌گذاری روزی به نام «حافظان قرآن»
    شناسه : 2207
    4
    در نشست توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی شهرستان برخوار که در مؤسسه مهد قرآن و مهر ولایت این شهرستان برگزار شد، پیشنهاد نام‌گذاری روزی به عنوان حافظان قرآن در تقویم جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پیشنهاد نام‌گذاری روزی به نام «حافظان قرآن»

    در نشست توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی شهرستان برخوار که در مؤسسه مهد قرآن و مهر ولایت این شهرستان برگزار شد، پیشنهاد نام‌گذاری روزی به عنوان حافظان قرآن در تقویم جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.

     

     

     

     

     

     

     

    نشست توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی شهرستان برخوار روز گذشته، ۲۰ دی‌ماه به‌ همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور ائمه جمعه و مسئولان و نمایندگان ادارت اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام یعقوبی، معاون امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور تنی چند از مسئولان مؤسسات قرآنی در محل مؤسسه مهد قرآن کریم دولت‌آباد برگزار شد.

    در این نشست درخصوص بیمه فعالان قرآنی، نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، مشکلات نحوه ثبت نام و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای مؤسسات بحث و تبادل نظر شد.

    حسین جعفری، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم مهر ولایت برخوار درباره مصوبات این نشست به خبرنگار بعنثت نیوز گفت: بحث بیمه فعالان قرآنی مطرح شد و ادامه آن و تخصیص بودجه برای افرادی که بیمه آن‌ها قطع شده، در دستور کار قرار گرفت. در مورد تسهیلاتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای امور قرآنی در سال جاری در نظر گرفته صحبت شد تا تسهیلاتی را برای مؤسسات و مربیان قرآنی اختصاص دهند و البته به تازگی مهلت سه‌روزه‌ای برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات تعیین شده است.

    وی ادامه داد: درباره چالش‌های نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از جمله دریافت هزینه تبادل نظر شد، اما با همه اینها این آزمون رقابتی را در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش می‌برد و مؤسسه مهر ولایت برخوار در کل کشور توانسته رتبه هشتم را کسب کند. در استان اصفهان نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین از مسئولان این مؤسسه به خاطر همت در جذب مخاطب تقدیر و تشکر شد.

    جعفری همچنین به طرح پیشنهادی که از سوی یکی از حافظان قرآن در این نشست شده، اشاره کرد و گفت: قرار شد پیشنهاد نام‌گذاری روزی به نام روز حافظان قرآن در تقویم جمهوری اسلامی ایران مطرح شود. بنا شد نامه‌ای از سوی مؤسسه مهد قرآن مهر ولایت به امضای مسئولان مؤسسات حاضر در نشست آماده و به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.