حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جوایز برگزیدگان مسابقه مجازی «بیرق» واریز شد
    شناسه : 1461
    3
    مسابقه مجازی «بیرق» که از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد از طریق اپلیکیشن افق برگزار شد، در هفته دوم دی‌ماه به حساب برگزیدگان واریز شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جوایز برگزیدگان مسابقه مجازی «بیرق» واریز شد

    مسابقه مجازی «بیرق» که از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد از طریق اپلیکیشن افق برگزار شد، در هفته دوم دی‌ماه به حساب برگزیدگان واریز شد.

    جوایز برگزیدگان مسابقه مجازی «بیرق» واریز شد

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان یزد،‌ با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی «بیرق» اظهار کرد: مسابقه، طی دو ماه محرم و صفر، در ۳۰ شماره به صورت دو روز یکبار به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد و با همکاری شش نهاد فرهنگی استان با استفاده از اپلیکیشن «افق» برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند، ادامه داد: فایل‌های صوتی کوتاه از سخنرانی خطبا و سخنرانان شهیر کشور در اپلیکیشن افق بارگذاری و از این محتوای صوتی، تعدادی سؤال استخراج شده و در هر شماره، کیف پول بیست نفر از شرکت‌کنندگان همیشگی این مسابقه، به مبلغ ۲۵ هزار تومان شارژ می‌شد.

    جوایز مسابقه بیرق در هفته دوم دی‌ماه به حساب برندگان واریز شد. «بیرق» برگرفته از عبارت به یاد رهروان قرآن است که مسابقه‌ای با این عنوان به صورت رایگان و در ایام محرم و صفر در ۳۰ شماره به صورت دو روز یکبار به همت اتحادیه قرآنی استان یزد و با همکاری شش نهاد فرهنگی استان در اپلیکیشن «افق» برگزار شد. قریب به ۲۰ هزار کاربر در مسابقات بیرق شرکت کردند طی این مسابقه که به مدت شصت شب، از ابتدای محرم الحرام تا پایان صفرالمظفر انجام گرفت، فایل‌های صوتی کوتاه از سخنرانی خطبا و سخنرانان شهیر کشور در اپلیکیشن افق بارگذاری شد که از محتوای صوتی، تعدادی سوال استخراج می‌شد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.