حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جوایز برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن در روزهای آینده واریز  می شود
    شناسه : 1011
    3
    جوایز برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دهه سوم آذرماه به پایان رسید، طی روزهای آینده به حساب آنها واریز می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    واریز جوایز برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن در روزهای آینده

    جوایز برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دهه سوم آذرماه با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف به پایان رسید، طی روزهای آینده به حساب آنها واریز می‌شود.

    واریز جوایز برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن در روزهای آینده

    به گزارش ایکنا، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حالی دهه سوم آذر‌ماه به کار خود پایان داد که بسیاری از برگزیدگان انتظار پرداخت جوایز تا چند ماه آینده را نداشتند، اما از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر می‌رسد که فهرست برگزیدگان و شماره‌ حساب‌های آنها به امور مالی سازمان اوقاف ارجاع داده شده تا طی روزهای آینده جوایز نفرات برگزیده واریز شود.

    امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت نقدی جوایز نفرات برگزیده وجود نداشت، در حالی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف به فاصله کمتر از سه هفته از پایان مسابقات جوایز برگزیدگان را واریز می‌کند که در برخی ادوار گذشته واریز جوایز برگزیدگان مرحله کشوری چندین ماه به طول می‌انجامید.

    امسال جوایز نفرات برگزیده از رشد قابل توجهی برخوردار شد. این رشد از ۲۵ درصد در برخی رشته‌ها تا ۱۵۰ درصد در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل بوده است. همچنین مجموع جوایزی که به برگزیدگان اهدا می‌شود ۸۰۳ میلیون تومان است که بر اساس گفته مسئولان برگزاری مسابقات معادل یک سوم کل هزینه مسابقات است.

    یادآور می‌شود، مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت ضبط در استودیوهای مراکز استانی صدا و سیما(آبان‌ماه) و پخش تلویزیونی و داوری زنده(آذرماه) برگزار شد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.