حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جلسه توجیهی، آموزشی خادمیاران قرآنی منطقه ۱۰ تهران برگزار شد
    شناسه : 2202
    2
    جلسه توجیهی، آموزشی خادمیاران قرآنی منطقه ۱۰ تهران روز گذشته، ۲۰ دی‌ماه در محل دفتر آستان قدس رضوی این منطقه برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جلسه توجیهی، آموزشی خادمیاران قرآنی منطقه ۱۰ تهران برگزار شد

    جلسه توجیهی، آموزشی خادمیاران قرآنی منطقه ۱۰ تهران روز گذشته، ۲۰ دی‌ماه در محل دفتر آستان قدس رضوی این منطقه برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، محمدمهدی خواجه‌محمودآباد، مسئول کانون قرآن خادمیاران آستان قدس رضوی در منطقه ۱۰ تهران از برگزاری جلسه توجیهی، آموزشی خادمیاران قرآنی این منطقه طی روز گذشته، ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

    وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور تنی چند از مربیان قرآنی برگزار شد، در رابطه با برگزاری جلسات آموزش حفظ قرآن کریم به صورت آنلاین و مجازی در مقاطع مختلف سنی بحث و تبادل نظر شد.

    خواجه‌محمودآباد ادامه داد: همچنین، در این جلسه مقرر شد تا طی انتشار یک فراخوان، از متقاضیانی که تمایل به شرکت در این جلسات مجازی قرآن کریم دارند، دعوت و ثبت‌نام شود.

    مسئول کانون قرآن خادمیاران آستان قدس رضوی در منطقه ۱۰ تهران در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ بگیرند.

    یادآور می‌شود، ﻣﺸﺎرﮐﺖ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی ﮔﺮوﻫﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺧﺪﻣﺖ رﺿﻮی در ﻋﺮﺻﻪ ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی، تولید ﻣﺤﺘﻮای ﺧﺒﺮ، ﺑﺎزﻧﺸﺮ ﺧﺒﺮﻫﺎ در رﺳﺎﻧﻪ، تولید ﻣﺤﺘﻮای ﭼﻨﺪ رﺳﺎﻧﻪای ﺧﺒﺮ،‌ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮای ﻣﺘﻨﯽ ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ آﺛﺎر ﭼﻨﺪرﺳﺎﻧﻪای،‌ ﺗﻮﻟﯿﺪ آﺛﺎر ﭼﻨﺪ رﺳﺎﻧﻪ‌ای، ﺗﻮﻟﯿﺪ آﺛﺎر ﮔﺮاﻓﯿﮑﯽ، اراﺋﻪ آﻣﻮزش در زﻣﯿﻨﻪ ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی، اﻧﺘﺸﺎر آﺛﺎر در ﺷﺒﮑﻪﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ،‌ ﺗﺼﻮﯾﺮﺑﺮداری ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ آﺛﺎر ﭼﻨﺪ رﺳﺎﻧﻪای، ﺗﺼﻮﯾﺮﺑﺮداری از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎ ﺟﻬﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﺒﺮ، ﻣﺸﺎرﮐﺖ در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌های ﮔﺮوﻫﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺧﺪﻣﺖ رﺿﻮی در ﻋﺮﺻﻪ ﺧﺒﺮ و رﺳﺎﻧﻪ و ﻣﺸﺎرﮐﺖ در ﻃﺮح ﺳﻔﺮه‌ﻫﺎی ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ از جمله اهداف کانون خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.