حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جشنواره قرآنی لوح و قلم آغاز شد
    شناسه : 3821
    3
    دبیر جشنواره‌های قرآنی فجر از آغاز جشنواره خوشنویسی لوح و قلم خبر داد و گفت: مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران تلاش می‌کند با برگزاری جشنواره‌های مختلف، وجوه دیگری از اعجاز بصری قرآن را معرفی کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    آغاز جشنواره خوشنویسی لوح و قلم، از مجموعه جشنواره‌های قرآنی فجر،‌ گفت: فرهنگ و هنر دو مقوله پیوسته باهم و دو ابزار مهم تبلیغ و ترویج اهداف الهی هستند. بر همین اساس و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تبلیغ و ترویج قرآن کریم در بین تمام آحاد مردم و بهره‌گیری از شعاع‌های مختلف ارتباط با مرکز نور و رحمت کتاب ارزشمند مسلمانان و مردم جهان برای انس بیشتر با کلام خداوند، اولین جشنواره لوح و قلم را هنر ماندگار و ارزشمند خوشنویسی آغاز شده است.
    وی با بیان اینکه هنر خوشنویسی یکی از اثربخش‌ترین هنر‌های اسلامی است که به‌خدمت گرفتن آن برای تبلیغ و ترویج قرآن کریم می‌تواند گامی موثر در گسترش فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم باشد، گفت: کتابت کردن از قرآن‌نویسی آغاز و اولین کتاب وحی به رسم و قلم موثق از نزدیکان رسول مکرم اسلام بودند و ما میراث‌دار این هنر ارزشمند در گذر سال‌های دور هستیم که رفته رفته به زیبایی و تنوع آن اضافه شد.
    دبیر جشنواره‌های قرآنی فجر تصریح کرد: مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران تلاش می‌کند با برگزاری جشنواره‌های مختلف، وجوه دیگری از اعجاز بصری قرآن را معرفی کند و این جز در سایه انقلابی که بر پایه قرآن نهاده شد، ممکن نمی‌شد؛ ما مردمی هستیم که پرورش‌یافته مکتب قرآن و اهل بیت(ع) هستیم و کوشش می‌کنیم تا قلب‌های بیشتری در این مسیر به ما بپیوندند و یاریمان کنند.
    جشنواره قرآنی لوح و قلم آغاز شد

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.