حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ قرآن بسیج
    شناسه : 2070
    3
    آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ قرآن بسیج

    آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد.

    معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ قرآن بسیج

    به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری لعثت نیوز آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد.

    این جشنواره به صورت مجازی در رشته‌های یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء، پانزده جزء، بیست جزء و کل قرآن کریم و در رده‌های سنی تا هفت سال، هشت تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا برگزار شد و از هر رشته نفرات حائز امتیاز برتر به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کردند که مقرر است در هفته آخر آذر ماه در این مرحله آزمون بدهند.

    مقطع سنی تا هشت سال در رشته‌‌های حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء، حفظ جزء اول یا سی‌ام و ۲۰ سوره آخر قرآن، مقطع سنی هشت تا ۱۶ سال در رشته‌های جزء اول یا سی‌ام، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود و مقطع سنی بالای ۱۷ سال در رشته‌های سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

    جشنواره الحافظون در سه مرحله مقدماتی یا ناحیه‌ای، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی‌ آبان‌ماه، نیمه‌نهایی آذر‌ماه و نهایی دی‌ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    این دوره از جشنواره به دنبال راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سازمان قرآن و عترت بسیج تهران کار خود را آغاز کرد و امسال به دلیل شیوع کرونا از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

    انتهای پیام/

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.