حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری کلاس‌های مجازی در جامعة‌الحفاظ کرمان
    شناسه : 1383
    1
    مدیر مؤسسه جامعةالحفاظ کرمان از برگزاری کلاس‌های مجازی حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی ویژه خردسالان و بزرگسالان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری کلاس‌های مجازی در جامعة‌الحفاظ کرمان

    مدیر مؤسسه جامعةالحفاظ کرمان از برگزاری کلاس‌های مجازی حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی ویژه خردسالان و بزرگسالان خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

     

    مصطفی نیک‌ورز، مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالحفاظ کرمان در گفت‌وگو بابعثت نیوز، بیان کرد: این مؤسسه از سال ۱۳۸۶ به‌عنوان مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم فعالیت خود را آغار کرده است.

    وی افزود: در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا، تعداد قرآن‌آموزان چشمگیر نیست، اما ما نیز کلاس‌هایمان را تعطیل نکرده‌ایم و مربیان با قرآن‌آموزانشان در فضای مجازی در ارتباط هستند. کلاس‌ها به صورت تلفنی نیز با قرآن‌آموزانی که دسترسی به فضای آنلاین ندارند، تشکیل می‌شود. به قرآن‌آموزان ضمن ارائه مشاوره، تکلیف داده می‌شود، پرسش و پاسخ به عمل می‌آید.

    نیک‌ورز با بیان اینکه برنامه‌های مؤسسه بیشتر بر روی حفظ قرآن است، گفت: اکثر کلاس‌های ما کلاس‌های حفظ موضوعی، حفظ خردسالان و حفظ به صورت ترتیبی ویژه بزرگسالان است، در هر کدام از این رشته‌ها دو تا چهار کلاس در حال برگزاری است، کلاس‌های آموزش عمومی یعنی روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید مقدمانی به‌صورت آنلاین و از هر کدام یک کلاس در مؤسسه در حال برگزاری است.

    مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالحفاظ کرمان ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا بسیاری از خانواده‌ها اصلاً حاضر به همکاری با مؤسسه نبودند، ولی وقتی با روی خوش معلم برخورد کردند و معلم و مربی با آن‌ها صحبت کرد، بالاخره راضی به شرکت فرزندانشان در کلاس‌های مجازی شدند. در مجموع مؤسسه حدود ۲۰ درصد ریزش داشته‌ است. البته کلاس‌ها برگزار می‌شود و نگذاشته‌ایم کرونا بر ما غلبه کند و باعث تعطیلی مراکز و مؤسسات‌مان شود.

    یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان کرمان، خیابان شهید باهنر (ناصریه سابق) کوچه شماره یک واقع شده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.