حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ثبت‌نام۴۸۵ متقاضی برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان
    شناسه : 2594
    1
    رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ۱۳ اردیبهشت ماه تاکنون ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

    ثبت‌نام۴۸۵ متقاضی برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان

    ثبت‌نام۴۸۵ متقاضی برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان

    رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ۱۳ اردیبهشت ماه تاکنون ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

    حمید بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۴۸۵ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده اند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان اصفهان با ۱۶۵ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

    رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان‌های کاشان با ۶۶ متقاضی، خمینی شهر با ۴۰ متقاضی، شاهین شهر با ۲۷ متقاضی و نجف آباد با ۲۳ متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: سمیرم، خور و بیابانک و بادرود نیز تاکنون کمترین متقاضی را داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته تبلیغات برگزاری این مسابقات در در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و بقاع متبرکه انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد ماه با مراجعه به سایت http://www.quraniran.ir/ نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

    بخشی با بیان اینکه ۳۰۲ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات تاکنون خانم و ۱۸۳ نفر آقا بوده‌اند، اضافه کرد: پیش بینی ما ثبت نام حداقل ۶۵۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.