حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تمدید مهلت پیش ثبت نام زیارت اربعین تا روز جمعه
    شناسه : 5926
    2
    معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا عصر امروز ۱۸ مردادماه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام سفر اربعین را انجام داده‌اند، گفت: فرصت پیش ثبت نام تا روز جمعه ۲۱ مردادماه تمدید شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد، گفت: به‌دلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا بود، تا پایان وقت روز جمعه تمدید شد.

    وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر پیش ثبت نام کرده‌اند و روند ثبت نام در فرصت باقی مانده شتاب بیبشتری می‌گیرد.

    معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از متقاضیان خواست که پیش ثبت نام را به ساعات آخر موکول نکنند و تأکید کرد: قطعا زمان ثبت نام نهایی متقاضیان نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد تا به محض اتمام پیش ثبت نام، مرحله نام‌نویسی نهایی و اعزام‌های اربعین حسینی ۱۴۰۱ مشخص شود.

    حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: متقاضیان حتما به نکات مطرح شده در سامانه سماح در خصوص دستورالعمل‌های تدوین شده بهداشتی، واکسیناسیون، نکات ضروری و …. توجه کنند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.