حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تمدید مهلت شركت در جشنواره ملی قرآن شیرین
    شناسه : 1325
    2
    مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از تمدید مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین» گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی این استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تمدید مهلت شركت در جشنواره ملی قرآن شیرین

    مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از تمدید مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین» گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی این استان خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    سیدمصطفی موسوی، مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در گفت‌وگو با بعثت نیوز از فارس، تمدید مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین» خبر داد  گفت: اولین جشنواره قرآنی با نام «قرآن شیرین» در راستای گرامیداشت سومین یادواره شهدای دانشجوی فارس ١٣٩٩ در شیراز برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینكه این جشنواره تلاشی برای تغییر سبک و شیوه ارائه قرآن کریم جهت عمومی‌سازی انس با قرآن در جامعه است، افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ دی‌ماه جاری مهلت شركت در این جشنواره را دارند.

    موسوی، محور اصلی این جشنواره را آسان‌سازی انس عمومی با قرآن عنوان كرد و افزود: ایده‌پردازی و تولیدات هنری و رسانه‌ای با رویکرد قرآنی، تغییر سبک ارائه قرآن کریم و تغییر شیوه‌های فرهنگ‌سازی قرآن کریم از اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

    مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس با تصریح اینكه این جشنواره همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آزمون ورودی خواهد بود، گفت: بخش ویژه جشنواره شامل مشاوره و حمایت تا تولید محصول است.

    وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را ۶ اسفندماه سال جاری اعلام كرد و گفت: در مرحله اول ایده‌پردازی جشنواره به ۵ نفر اول جشنواره مبلغ ۴۰۰ هزار تومان، در مرحله دوم تولید محصول به نفر اول مبلغ ۳ میلیون تومان، نفر دوم مبلغ یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفر سوم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

    موسوی با بیان اینكه جهت ثبت‌نام در جشنواره به سایت مبشران مراجعه كنند، گفت: این جشنواره به‌همت مدیریت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور،‌ دارالقرآن بسیج سپاه فجر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.