حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تعامل اداره قرآن، عترت و نماز آجا با ستاد اقامه نماز کشور
    شناسه : 5849
    3
    رئیس اداره قرآن، عترت و نماز عقیدتی سیاسی ارتش از تعامل این اداره با ستاد اقامه نماز کشور به منظور برگزاری کارگاه شیوه‌های جذب فرزندان به نماز ویژه والدین و همسران کارکنان در کوی‌های سازمانی ادارات پنجگانه خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به بیان جزئیات برپایی کارگاه شیوه‌های جذب فرزندان به نماز پرداخت و گفت: این کارگاه‌ها طی تعامل با ستاد اقامه نماز کشور تا پایان تابستان، ویژه والدین و همسران کارکنان در کوی‌های سازمانی ادارات پنجگانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا درحال برگزاری است.

    وی ادامه داد: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی روحانیون و ائمه جماعات مساجد مراکز نظامی ارتش در خرداد امسال در قم، اکنون طی گام دوم همکاری با ستاد اقامه نماز کشور، در نظر داریم تا نشست‌های نماز و خانواده را با عنوان «گفتمان شیوه‌های جذب و دعوت فرزندان به نماز» برگزار کنیم.

    میدانی درباره نحوه برگزاری این کارگاه‌ها، اضافه کرد: دستورالعمل مشترکی برای اجرای هرچه بهتر این کارگاه‌ها تهیه شده و به یگان‌های تابعه ارتش ابلاغ شده است که بر این اساس، تمامی یگان‌ها ملزم به اجرای کارگاه‌های دوساعته با دعوت از اساتید و متخصصان این عرصه هستند.

    رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش درباره پیش‌بینی انجام شده برای برگزاری ۲۰۰ کارگاه در سطح ارتش، تصریح کرد: برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت‌تر این کارگاه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیازمند بسترسازی مناسب و همراهی سامانه فرماندهی و حفاظت و سایر همکاران در مراکز قرآن، عترت و نماز ادارات پنجگانه است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.