حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اعلام فراخوان ثبت‌ نام دوره تربیت معلم‌ سبک زندگی‌ قرآنی‌
    شناسه : 2186
    4
    طرح تربیت معلم‌ سبک زندگی‌ قرآنی از سوی مؤسسه صهبای ملکوت تهران برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اعلام فراخوان ثبت‌ نام دوره تربیت معلم‌ سبک زندگی‌ قرآنی‌

    طرح تربیت معلم‌ سبک زندگی‌ قرآنی از سوی مؤسسه صهبای ملکوت تهران برگزار می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

     

    سوسن بنی‌علی، مدیر مؤسسه صهبای ملکوت تهران در گفت‌وگو با خبرنگاربعثت نیوز، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح تربیت معلم‌ سبک زندگی‌ قرآنی به صورت حضوری (با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی) و غیرحضوری (مجازی) با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم در اجرای این طرح، اظهار کرد: این دوره ویژه عموم علاقه‌مندان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته‌های الهیات و علوم و معارف اسلامی یا مدرک معادل حوزوی است. همچنین دارا بودن گواهينامه دوره آموزش قرائت قرآن كريم سطح ۳، گواهینامه دوره آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن سطح سه يا قبولی در آزمون‌های ورودی معادل آن، یا دارنده مدرک حفظ درجه ۴ سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر شرایط ثبت نام در این دوره است.

    بنی‌علی با اشاره به اینکه دوره به مدت دو ماه به طول می‌انجامد، تصریح کرد: پس از اتمام دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و در صورت قبولی، گواهینامه مربیگری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.

    مدیر مؤسسه صهبای ملکوت افزود: روش آشنایی با مبادی و مبانی سبک زندگی قرآنی، آشنایی با فرآیند ارتباط انسان با خدا، آشنایی با فرآیند ارتباط انسان با قرآن و اهل‌بیت(ع)، آشنایی فنون معلمی و روانشناسی تربیتی و آشنایی با احکام عمومی و قرآنی از جمله سرفصل‎های این دوره است.

    وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌ نام تا ۲۹ دی‌ماه ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۲۲۸۸۳۹۵۷ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://sahbayemalakoot.ir مراجعه کنند.

    همچنین مؤسسه قرآنی و عترت صهبای ملکوت در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان ارسباران، کوچه شهید مسعود شفاپی، پلاک ۴۳ قرار دارد.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.