حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن
    شناسه : 1721
    1
    دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن کریم به همت مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن

    دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن کریم به همت مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

    برگزاری دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن

    به گزارش ایکنا، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با همکاری مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران دومین دوره طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن کریم را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

    بر همین اساس مرحله دوم طرح ملی آشنایی با تدبر در قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی خواهد بود و طی آن دوره مقدماتی تدبر در قرآن کریم و دوره تدبر کلمه‌ای آموزش داده خواهد شد.‌ کلاس‌های مجازی این دوره برای طرح تدبر در قرآن، روزهای یکشنبه هر هفته و برای طرح تدبر کلمه‌ای روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ برپا می‌شود.

    زمان ثبت نام برای این دوره‌ها تا ۲۰دی‌ماه از طریق نشانی http://quranetratschool.ir/?p=۱۶۴۱۹ خواهد بود.

    همچنین زمان شروع کلاس‌ها نیز ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه در نظر گرفته شده است.

    لازم به ذکر است از اواخر سال ۱۳۷۷ کانون قرآن و عترت علیهم‌ السلام پردیس علوم دانشگاه تهران، فعالیت قرآنی خود را در حوزه‌ های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آغاز نمود که ثمره آن برگزاری ۱۴ دوره قرآن­ پژوهی و بیش از بیست همایش سوره‌ های قرآن در دانشگاه تهران بود. تأسیس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام دانشگاه تهران از ثمرات شجره طیبه این کانون بوده است. مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه آموزش نخبگان قرآنی، برگزاری همایش‌ های قرآنی و تحقیقات در زمینه انس با قرآن و تدبر در آن آغاز نمود و هم­ اکنون دارای دوره‌ های آموزشی قرآنی در سطوح مختلف بوده و همایش‌ های قرآنی متعددی را در زمینه آشنایی با سوره‌ های قرآن در سطح دانشگاه‌ ها برگزار می‌ نماید. همچنین این مجموعه بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب در سطوح بنیادی، ساختاری، راهبردی، مهارتی، عمومی، از نگاه المیزان و با موضوعات قرآن و امام، هستی، انسان، جامعه تالیف نموده است. مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت در راستای توسعه آموزه‌های قرآنی، همزمان با آثار متعدد پژوهشی چهارده مرکز تخصصی ایجاد نموده است.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.