حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری گردهمایی قرآنیان خمینی‌شهر
    شناسه : 2189
    1
    گردهمایی علما و فضلای قرآنی خمینی‌شهر از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری گردهمایی قرآنیان خمینی‌شهر

    گردهمایی علما و فضلای قرآنی خمینی‌شهر از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، گردهمایی علما و فضلای قرآنی خمینی‌شهر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

    در این مراسم حجت ‌الاسلام سید محمد موسوی، امام ‌جمعه خمینی ‌شهر با اشاره به حدیث ثقلین گفت: رسالت ما ترویج و تبلیغ ثقلین و اساساً تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت(ع)، محور کار علماست.

    وی با اشاره به وجود موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در این شهرستان که اکنون شعبه‌ای از آستان قدس رضوی شده است از علما خواستار ارائه راهکارها و نظرات با محوریت قرآن شد.

    موسوی، همت علما و فضلای شهرستان را لازمه داشتن حوزه پر رونق شیعه در این شهرستان دانست و افزود: وظیفه ما افشاگری، استقامت و بصیرت‌افزایی است، مردم خمینی ‌شهر نشان دادند در صحنه‌ها پیشگام هستند و داشتن ۲۳۰۰ شهید این شهرستان از جمله شهید آیت‌الله اشرفی و داشتن طلبه‌ها، علما و فضلای حال حاضر خمینی ‌شهر نشان از ممتاز بودن این شهرستان دارد.

    در ادامه حجت ‌الاسلام والمسلیمن حمیدرضا قربانیان، مدیر مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) ضمن توضیح فعالیت‌های این مؤسسه، به طرح خیریه قرآنی اهل بیت(ع) اشاره و آن را اینگونه تشریح کرد: مراجعه‌کننده به خیریه قرآنی می ‌تواند تابلوهای ختم صلوات، ختم قرآن یا نماز و روزه را سفارش دهد که هدف از این برنامه ساخت ۱۱۰ خانه قرآن در روستاهای کشور است که تاکنون سه خانه قرآن راه ‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.