حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه قرآنی در بوشهر
    شناسه : 2183
    2
    رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از انجام مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در این استان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه قرآنی در بوشهر

    رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از انجام مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در این استان خبر داد.

    برگزاری مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه قرآنی در بوشهر

     

     

     

     

     

     

    ابراهیم کامران، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در گفت‌وگو با بعثت نیوز، از انجام مصاحبه تخصصی با متقاضیان تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ متقاضی داشتیم که ۱۲ نفر از کل استان به مرحله مصاحبه رسیدند و مصاحبه هر فرد نیز ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول کشید.

    وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان تأسیس مراکز قرآنی نسبت به سال گذشته رو به رشد بوده است، افزود: متقاضی این امر در استان بسیار هستند؛ اما اینکه مشمول شرایط و ضوابط باشند، مهم است؛ البته ما راهکارها را خدمتشان ارائه می‌کنیم و نمی‌گذاریم هیچ فرد علاقه‌مندی از کار در زمینه قرآنی بی‌بهره باشد.

    کامران با اشاره به شرایطی که برای مدیران مؤسسات در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: فردی که به فکر تأسیس مؤسسه قرآنی است در ابتدا لازم است که سابقه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی داشته باشد و از داشتن فضای حداقلی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مؤسسه بهره‌مند باشد و دارای مدرک کارشناسی یا سطح ۲ حوزه باشد.

    وی ادامه داد: به مدیران توانمند مجوز اعطا می‌شود، کسانی که توانایی جریان‌سازی، جذب قرآن‌آموزان، مشارکت‌ها و … را داشته باشند، به ازای ۵ تا ۱۰ هزار نفر جمعیت در کل استان یک مؤسسه در نظر گرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم از تداخل‌ها و موازی‌کاری‌ها دور باشیم.

    کامران با بیان اینکه در حوزه اعطای مجوز، دقیق هستیم، اما سختگیر نه، گفت: سعی می‌کنیم، کارهایمان دقیق و کارشناسی باشد تا اتفاق خوبی در حوزه قرآن و عترت بیفتد. تیم مصاحبه‌کننده نیز سه نفر شامل اینجانب، یدالله صفایی، استاد پیشکسوت قرآنی و مدرس دانشگاه فرهنگیان و کرمی، صاحب‌نظر در انجام تست شخصیت‌شناسی و صلاحیت‌های عمومی و فردی بودند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.