حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان قرآنی عراق
    شناسه : 4382
    0
    مرکز ملی علوم قرآن وابسته به دیوان اوقاف شیعیان عراق، در نظر دارد سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان قرآنی این کشور را در جوار حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا برگزار کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، هیئتی از مرکز ملی علوم قرآن وابسته به دیوان اوقاف شیعیان عراق، به منظور بررسی امکان برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان حفظ و قرائت قرآن این کشور در سامرا، به حرم مطهر امامین عسکریین(ع) مشرف شدند.

    در این هیئت، «صباح السرای» مسئول شعبه فعالیت‌های قرآنی مرکز ملی علوم قرآن، «مؤید عبدالله» مسئول مرکز خدمات، «فرحان الارکوازی» قاری عراقی و «علی عبدالحسین» از فعالان قرآنی حضور داشتند و از سوی «احمد غنی» مسئول بخش روابط عمومی آستان مقدس امامین عسکریین و «حیدر المیاحی» مسئول بخش قرآن کریم این آستان مورد استقبال قرار گرفتند.

    هیئت مرکز ملی علوم قرآن در این سفر، در جریان ساخت مجتمع مسکونی و سالن بزرگ و دیگر تأسیسات آستان مقدس امامین عسکریین (ع) قرار گرفتند.

    مسئولان آستان نیز از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقه ملی نخبگان عراقی در زمینه حفظ و قرائت قرآن کریم، در جوار حرم امامین عسکریین(ع) استقبال کردند.

     

    برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان قرآنی عراق در جوار حرم امامین عسکریین(ع)

     

    برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان قرآنی عراق در جوار حرم امامین عسکریین(ع)

     

    برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی نخبگان قرآنی عراق در جوار حرم امامین عسکریین(ع)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.