حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دومین محفل انس با قرآن بصورت مجازی در مهاباد
    شناسه : 1123
    4
    محفل انس با قرآن به صورت مجازی د با حضور جانشین فرمانده سپاه مهاباد و حدود ۴ هزار بازدید کننده در پیام رسان شاد برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دومین محفل انس با قرآن بصورت مجازی در مهاباد

     

    شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار بعثت میور، اظهار کرد: محفل انس با قرآن و گرامیداشت نهم دی و روز بصیرت که به صورت مجازی از طریق کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش مهاباد با حضور جانشین فرمانده سپاه مهاباد و حدود ۴ هزار بازدید کننده در پیام رسان شاد برگزار شد.

    او افزود: این محفل نورانی که در محل دارالقرآن یاسین این شهرستان و در کانال معاونت پرورشی آموزش و پرورش مهاباد به صورت زنده پخش شد تا این لحظه بیش از ۴ هزار بازدید کننده داشته است.

    مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به اینکه اینگونه برنامه‌ها گام موثری در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و قرآنی است، تصریح کرد: دارالقرآن‌های آموزش و پرورش مهاباد همواره در این زمینه‌ها پیشتاز بوده و هستند.

    شاوله در ادامه گفت: بسیاری از برنامه‌های این درالقرآن‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده است و همواره با استقبال گسترده روبرو است.

    مدیر دارالقرآن یاسین عباقه مندان می توانند جهت ثبت نام در دارالقرآن پسرانه یاسین با شماره ۰۹۱۹۵۹۸۰۴۵۹ تماس حاصل فرمایند

    معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد شیوع ویروس کرونا در جهان را یکی معظل بزرگ و ناگوار دانست و بیان کرد: با وجود این ویروس منحوس برنامه‌های فرهنگی و دینی هیچ گاه تعطیل نمیشود بلکه ما برنامه‌ها را به روش دیگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

    وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی برگزار کرده ایم و این برنامه‌ها مورد استقبال افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان دانش آموزان و اولیای آنان قرار گرفته است.

    اظهار داشت: در واقع ویروس کرونا که یک تهدید برای سلامتی افراد است فرصتی جدید برای استفاده و بهره گیری از فضای مجازی و سوق دادن نسل جوان و نوجوان به کار‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی را برای ما به وجود آورد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی و رفع این ویروس منحوس شویم.

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.