حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری دوره آموزشی مجازی قرآن از سوی مؤسسه حضرت زینب(س) کاشان
    شناسه : 1446
    4
    مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) کاشان از برگزاری دوره آموزشی مجازی قرآن ویژه آقایان خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری دوره آموزشی مجازی قرآن از سوی مؤسسه حضرت زینب(س) کاشان

    مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) کاشان از برگزاری دوره آموزشی مجازی قرآن ویژه آقایان خبر داد.

     

     

     

     

     

     

     

    فاطمه قامتی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) کاشان در گفت‌وگو با بعثت نیوز، از برگزاری دوره آموزشی مجازی قرآن ویژه آقایان با حضور سیدعبدالرضا تولیت، پیشکسوت قرآنی شهر کاشان خبر داد.

    وی افزود: این دوره به‌صورت رایگان و در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۳۵۰۹۱۲۵۲۰۴Cfa۵۶۹۴۰۶f۳ برگزار می‌شود.

    مدیرعامل مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) کاشان اظهار کرد: در حال حاضر دو دوره مجازی از سوی این مؤسسه در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها قرائت سطح سه تجوید است که ۲ سال از برگزاری آن می‌گذرد.

    وی گفت: دوره دیگری نیز که به تازگی اقدام به برگزاری آن کرده‌ایم، دوره آموزش مجازی قرآن است که بعد از ارزیابی سطوح شرکت‌کنندگان روزها و طول دوره مشخص خواهد شد.

    یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی حضرت زینب(س) در شهر کاشان، فاز ۲، بلوار گلستان، کوچه مریم شانزدهم واقع شده است.

    سید عبدالرضا تولیت مسئول دارالقرآن اداره‌ي تبليغات اسلامي شهرستان کاشان از فعالان فرهنگی شهرستان کاشان است که علاوه بر فعالیت در عرصه قرآنی در سایر فعالیت های اجتماعی شهر هم نقش بسزایی دارد.

    عضویت درشورای بررسی متون نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در کارگروه های مختلف فرمانداری، عضویت در کمیته بازبینی جشنواره سراسری تئاتر مهر، عضویت در شورای نظارت راهبردی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، عضویت در کمیته نامگذاری معابر کاشان، استاد دوره های قرآنی، عضویت در اتاق فکر شورای اسلامی شهر کاشان، عضویت در هیئت علمی عقیدتی سیاسی بسیج و عضویت در هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ازجمله فعالیت های وی در کاشان است

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.