حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری اولین دوره ارتقای حافظان و قاریان کرمانشاهی
    شناسه : 1272
    2
    برگزاری دوره‌های تخصصی یاد شده تا برپایی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه متسابقین این استان ادامه دارد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برگزاری اولین دوره ارتقای حافظان و قاریان کرمانشاهی

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری اولین دوره ارتقای قاریان و حافظان قرآن در کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های تخصصی یاد شده تا برپایی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه متسابقین این استان ادامه دارد.

     

     

     

     

     

     

     

    حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با بعثت نیوز از کرمانشاه، از برگزاری اولین دوره ارتقای حافظان و قاریان کرمانشاهی خبر داد و اظهار کرد: ۴۵ نفر از بانوان و آقایان قرآنی استان در این دوره تخصصی حضور دارند.

    وی افزود: دوره تخصصی یاد شده به مدت دو روز و با حضور استاد احمد ابوالقاسمی با موضوع راهکار‌های تقویت و ارتقای صوت و لحن و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی متسابقان مسابقات قرآن استان برپا می‌شود.

    حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: برپایی دوره یاد شده در استان کرمانشاه هرماه با حضور اساتید برجسته قرآن کریم در رشته‌های مختلف قرآنی تا برگزاری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه دارد.

    مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: اولین کارگاه تخصصی در رشته صوت لحن روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای گل نرگس واقع در شهرک ژاندارمری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    وی در پایان افزود: دوره یاد شده با همکاری اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برپا می‌شود.

    از مهمترین وظایف اساسی سازمان می توان به این موارد اشاره نمود: سیاست گذاري جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور، سیاست گذاري در جهت افزایش بهره وري موقوفات، نظارت بر عمل امینانه در وقف، سیاست گذاري در امر ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه هاي نوین آن
    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.