حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته های چهارده گانه
    شناسه : 2139
    2
    فقهی زاده: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:آزمون سراسری قرآن و عترت امسال در رشته های چهارده گانه تقسیم می شود و بین رشته های متعددی در حوزه؛ حفظ قرآن کریم، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و همچنین آموزه های مکتب اهل بیت ( ع ) بر محور نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت  اهم اقدامات معاونت قرآن و عترت را در سال جاری تببین کرد و گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه های آتی چند برنامه مشخص در حال اجرا خواهد داشت که یکی از این فعالیت ها برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت می باشد که در ۱۴ رشته این آزمون طبق روال سنوات برگزار می شود و ان شاء الله در دهه اول اسفند ماه شاهد این رویداد بزرگ ملی خواهیم بود .

    فقهی زاده گفت: امسال آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته های چهارده گانه تقسیم بندی می شود و بین رشته های متعددی در حوزه؛ حفظ قرآن کریم، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و همچنین آموزه های مکتب اهل بیت ( ع ) بر محور نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

    معاون قرآنی وزیر ارشاد با تاکید بر روند برگزاری مجازی آزمون امسال با توجه به فضای کرونایی کشور تسریع کرد و گفت: در حوزه حفظ قرآن کریم، آزمون تکمیلی بصورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد که در واقع تضمینی باشد برای اطمینان از حفظ کل داوطلبانی که مرحله اول را در آزمون الکترونیکی موفق شدند.

    وی در پایان به وضعیت آئین تجلیل از خادمان قرآن پرداخت و گفت: با همکاری انجمن خادمان قرآن کریم، مراسم تجلیل از خادمان برگزیده قرآن کریم را در سطح ملی در دوره ۲۴ و ۲۵ برگزار خواهیم کرد که ان شاء الله با حضور مجازی ریاست محترم جمهوری ایران این اقدام ارزشمند برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.