حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • برپایی دوره تربیت مربی «انس کودکان با قرآن»
    شناسه : 2158
    3
    دوره تربیت مربی قرآن با هدف تربیت نیرو‌های متبحر در زمینه آموزش قرآن ویژه آموزش به کودکان در اردبیل برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برپایی دوره تربیت مربی «انس کودکان با قرآن»

    دوره تربیت مربی قرآن با هدف تربیت نیرو‌های متبحر در زمینه آموزش قرآن ویژه آموزش به کودکان در اردبیل برگزار می‌شود.

    به گزارش بعثت نیوز، دوره تربیت مربی جهت آشنایی کودکان با مفاهیم قرآن، با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سنین کودکی در اردبیل برگزار و به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی از سازمان دارالقرآن الکریم، اهدا خواهد شد.

    این دوره با هدف تربیت نیرو‌های متبحر در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی به کودکان طراحی شده است و مربیان قرآنی پس از شرکت در این دوره و اخذ گواهی آن، مجوز تدریس قرآن برای کودکان در مراکز مجاز ازجمله مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت و… را خواهند داشت.

    مربیان در این دوره مهارت‌های مربی کودک، کاردستی و نقاشی خلاق، مهارت‌های مربی کودک، شعر، سرود و قصه‌گویی خلاق، مهارت‌های مربی کودک، بازی و نمایش خلاق، روش تدریس، کارورزی و فنون کلاس‌داری، سبک زندگی قرآنی، حفظ سوره و آیات منتخب و بهداشت کودک را در کلاس‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز با استفاده از فضای مجازی فرا می‌گیرند.

    شرکت‌کنندگان در پایان دوره کارآموزی و پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی، ضمن اخذ گواهینامه طرح «تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم»، به‌عنوان معلمان دوره‌های آموزش قرآن کودکان در مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت و سایر مراکز و تشکل‌های قرآنی مجاز، به تدریس می‌پردازند.

    علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌های قرآنی می‌توانند به نشانی اردبیل، خیابان امام خمینی(ره)، پشت شرکت نفت، دبستان شهید یحیوی مراجعه یا با شماره ۰۹۱۴۳۵۳۵۶۴۵ تماس حاصل کنند.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.