حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اولین مدرسه تابستانه بین‌المللی «دین و سلامت» برگزار می‌شود
    شناسه : 2805
    0
    نخستین مدرسه تابستانه بین‌المللی دین و سلامت با موضوع «روش‌شناسی مطالبات دین و سلامت» برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ص)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام صادق(ع) و کتابخانه دین و سلامت، اولین مدرسه تابستانه بین‌المللی دین و سلامت را با موضوع روش‌شناسی مطالبات دین و سلامت برگزار می‌کند.

    این دوره آموزشی با پیام آیت‌الله جوادی آملی و پروفسور هارولد کوئینگ، استاد دانشگاه دوک امریکا به صورت حضوری و مجازی از ۹ تا ۱۴ مردادماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

    پروفسور هارولد کوئینگ با موضوع «درآمدی بر روش‌شناسی مطالعات دین و سلامت در دنیا»، آیت‌الله عندلیب همدانی با موضوع «روش‌ مواجهه و برداشت از آیات قرآن در حوزه سلامت، درمان و پیشگیری»، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی با موضوع «روش‌شناسی برداشت از روایات طبی و آسیب‌شناسی آن»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم طباطبایی با موضوع «روش‌شناسی رجالی و درایی احادیث طبی»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن وحدتی شبیری با محور «موضوعات نوین در مطالعات دین و سلامت با رویکرد فقهی و حقوقی»، یحیی میرحسینی با موضوع «روش‌شناسی برداشت از روایات طبی (نقد درونی و بیرونی حدیث)»، حامد آرضایی با موضوع «روش‌شناسی مطالعات دین و سلامت با رویکرد حکمت طبیعی»، حجت‌الاسلام سیدمسعود مرتضوی با موضوع «آسیب‌شناسی مطالعات فقه سلامت»، محمد باعزم با موضوع «آشنایی با مطالعات دین و سلامت در دانشگاه‌های معتبر» در این دوره آموزشی تدریس می‌کنند.

    علاقه‌‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://b۲n.ir/p۷۰۳۴۰ مراجعه کرده و یا با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۱ تماس گیرند. همچنین جهت اطلاع از جزئیات برنامه و اخبار مرتبط، کانال اطلاع رسانی هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی را به نشانی @salamngo در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش دنبال کنید.

    یادآوری می‌شود، به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.