حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انتصاب مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات آزمون سراسری قرآن
    شناسه : 2166
    2
    مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حکم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    انتصاب مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات آزمون سراسری قرآن

    مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حکم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

    انتصاب مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات آزمون سراسری قرآن

    به گزارش بعثت نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، فرامرز شعاع‌حسینی را به سمت مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت منصوب کرد.

    نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه و با شروع ثبت نام وارد فاز اجرایی شد. این آزمون نیمه اول اسفندماه برگزار می‌شود.

    یکی از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآنی، تعمیم و تعمیق مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل‌­بیت(علیهم­‌السلام) در میان آحاد جامعه است که از طریق ارتباط و انس هرچه بیشتر با مضامین آیات کلام وحی و آموزه­‌های گهربار عترت (علیهم‌­السلام) در جامعه محقق می­‌شود.
    از این‌­رو، حمایت از برنامه‌­های آموزشی برای تحقق این هدف و تلاش برای کارآمدی و اثربخشی هرچه بیشتر این برنامه­‌ها از مأموریت­‌های راهبردی معاونت قرآن و عترت است. برگزاري منظم و سالانه­ آزمون‌هاي سراسري قرآن و عترت يكي از اقدامات مهم، لازم و تأثیرگذار در این رابطه است که در كنار سایر حمايت‌های مادی و معنوی، از جمله فعاليت‌ها و برنامه‌هاي آموزشي مؤسسات و مراكز قرآني سراسر كشور و با هدف حمایت و بسترسازی هرچه مطلوب‌تر آموزش مفاهیم قرآن و معارف اهل­‌بیت(علیهم‌­السلام) در سراسر کشور انجام می­‌پذیرد.

    اهداف آزمون:
    سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور
    ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.