حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • انتشار ترجمه انگلیسی کتاب صحیفه فاطمیه
    شناسه : 3315
    3
    کتاب صحیفه فاطمیه شامل ادعیه و نمازهای حضرت صدیقه طاهره(س) از سوی انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت به زبان انگلیسی منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    کتاب صحیفه فاطمیه شامل ادعیه و نمازهای حضرت صدیقه طاهره(س) که پیش از این به زبان‌های عربی و فارسی منتشر شده بود، به زبان انگلیسی نیز ترجمه و به همراه آوانگاری انگلیسی به‌صورت نسخه الکترونیک منتشر شد.

    در روزهای باقیمانده از ماه صفر، نسخه مکتوب این کتاب نیز از سوی انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این ترجمه با زحمات طارمی آماده طبع شده و از محضر حجت‌الاسلام والمسلمین الحسینی استفاده شده است.

    با نگاهی به متن دعاهای موجود از حضرت صدیقه طاهره(س)، به روشنی درک می‌شود که موضوع دعا تنها اظهار حاجت یا درخواست حوائجی خاص به درگاه خداوند نبوده و قرب به پروردگار متعال و دریافت ارزاق معنوی منظور صاحب دعا بوده است؛ همچنین دغدغه‌های اجتماعی و رسیدگی به مشکلات دیگران از دیگر نکات مهمی است که در ادعیه حضرت صدیقه طاهره و ائمه طاهرین به آن توجه شده است. ادبیات ویژه، کم‌حجم بودن در عین جامعیت و گره‌گشا بودن از ویژگی‌های ادعیه آن وجود حیات‌بخش است.

    علاقه‌مندان به منظور تهیه نسخه انگلیسی ـ عربی (قطع پالتویی ـ شومیز) به نشانی yun.ir/ifky۰c، زبان فارسی ـ عربی (قطع پالتویی ـ شومیز) به نشانی yun.ir/da۹nh۳ و زبان عربی (قطع پالتویی – شومیز) به نشانی yun.ir/pkcbz۵ مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.