حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اعلام فراخوان جذب پشتیبان آموزشی برای کلاس‌های روش‌های تدبر در قرآن
    شناسه : 1738
    2
    مدرسه تدبر یکی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران به منظور جذب پشتیبان برای دوره‌های تدبر در قرآن فراخوانی را منتشر کرده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اعلام فراخوان جذب پشتیبان آموزشی برای کلاس‌های روش‌های تدبر در قرآن

    مدرسه تدبر یکی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران به منظور جذب پشتیبان برای دوره‌های تدبر در قرآن فراخوانی را منتشر کرده است.

     

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش یعتث نیور، به‌منظور گسترش طرح تدبر در قرآن در سطح کشور و حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی آموزش تدبر در قرآن، مدرسه تدبر یکی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه تهران در نظر دارد، دوره‌های تدبر در قرآن را به صورت مجازی و آفلاین برگزار کند. دوره‌های تدبر در قرآن را به صورت مجازی و آفلاین برگزار کند

    برای اجرای این طرح نیاز به پشتیبان‌های آموزشی برای کتاب‌های روش‌های تدبر در قرآن وجود دارد. پشتیبان آموزشی در این فرآیند باید در فرآیند آموزش و تلاش برای رساندن قرآن‌پژوه به اهداف آموزشی هر کتاب پیگیری داشته باشد، تمرین‌های قرآن‌پژوهان به صورت هفتگی بررسی شود. به سؤالات و ابهامات قرآن‌پژوه در مورد محتوای دروس ارائه شده پاسخ داده شود. سعی در اتقای انگیزه قرآن‌آموز و کمک به استمرار مسیر داشته باشد.

    از شرایط لازم برای پشتیبانی کلاس‌های روش‌های تدبر در قرآن اتمام کتاب روش‌های تدبر قرآن به قرآن، دسترسی به رایانه یا لپ‌تاپ، دسترسی به اینترنت، داشتن ۵ تا ۷ ساعت زمان آزاد در هفته و توان ارتباط با افراد و پیگیری فرآیند آموزشی قرآن‌پژوهان ذکر شده است.

    علاقه‌مندان به همکاری در این طرح، تا ۲۵ دی‌ماه فرصت دارند نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شناسه Ble.ir/hd_Torabi در شبکه اجتماعی بله ارسال کنند.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.