حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • اجرای طرح مجازی «زندگی به سبک بندگی» در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
    شناسه : 1182
    17
    طرح مجازی با عنوان «زندگی به سبک بندگی» ویژه کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در حال آماده‌سازی است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اجرای طرح مجازی «زندگی به سبک بندگی» در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

    طرح مجازی ارتقای فرهنگی ـ تربیتی با عنوان «زندگی به سبک بندگی» ویژه کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) اجرا می‌شود.

     

     

     

     

     

     

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) در گفت‌و‌گو با خبرنگار بعثت نیوز، ضمن بیان این مطلب گفت: طرح مجازی ارتقای فرهنگی ـ تربیتی با عنوان «زندگی به سبک بندگی» ویژه کارکنان بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در حال آماده‌سازی است.

    مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار کرد: مدیریت فضای مجازی برای فرزندان، مهارت‌آموزی والدین در مقابل پرخاشگری کودکان، تعامل با همسر، بهبود روابط زوجین، فرصت‌ها، فضای مجازی برای خانواده، انتخاب همسر ایده‌آل، مدیریت بحران هویت، بلوغ فرزندان، مشکلات دختران نوجوان، آشنایی با مفاهیم نماز، آشنایی با آیات کاربردی در زندگی، نیم‌نگاهی به نهج‌البلاغه، صحت قرائت نماز، چگونگی ارتباط با بیماران و همکاران و مروری بر احکام مبتلابه و آشنایی با طرح انطباق ویژه کارکنان جدیدالورود از جمله موضوعات این طرح است.

    ذکاوت با اشاره به اینکه طرح فوق به صورت مجازی اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح پس از ضبط از اوایل بهمن‌ماه ویژه تمامی پرسنل اعم از پرستاران، بهیاران، خدماتی و نیروهای اداری و انتظامی برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: این موضوعات براساس نظرسنجی انجام شده از پرسنل انتخاب شده است. این طرح در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی حسب تأکید مقام معظم رهبری انجام می‌شود که امیدواریم گام مؤثری در تربیت و ارتقای آموزشی پرسنل داشته باشد.

    بيمارستان فوق تخصصي خاتم الانبياء(ص) تهران در سال ۱۳۶۶ و به منظور تامين نيازهاي درماني فوق تخصصي كه در آن سالها بيماران را برای درمان مجبور به اعزام به خارج از كشور مي كرد تاسيس گرديده و با همكاری مجربترين كادرهای پزشكی و پيشرفته ترين وسايل به كار خود ادامه داد.

    در شرايط حاضر اين مجموعه بيمارستانی كه در اغلب رشته های فوق تخصصی از جمله جراحی قلب – جراحی قفسه صدری – جراحی زانو – جراحی ستون فقرات و … فعال است به طور خودكفا به ارائه خدمات درمانی به مردم مشغول مي باشد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.