حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی نهج البلاغه
    شناسه : 5284
    2
    برئیس مؤسسه امیرالمؤمنین (ع) کاشان گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع، زیر بنای ۶ هزار مترمربع و با کمک ۶۰۰ میلیارد ریالی خیران کاشانی در بلوار گلستان ساخته می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت السلام حسن زاده افزود: این موسسه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ و با هدف تلفیق قرآن و عترت، زدودن غبار غربت از کتاب شریف نهج‌البلاغه و افزایش حافظان نهج‌البلاغه آغاز کرده است.

    وی گفت: تربیت ۵۰ حافظ نهج‌البلاغه برای نخستین بار در جهان تشیع، تربیت ۳۰ حافظ صحیفه سجادی و بیش از دو هزار حافظ کل قران وکسب بیش از ۵۰ مقام برتر کشوری از دست آورد‌های موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان است.

    آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در این آئین بر ترویج فرهنگ و معارف نهج البلاغه در جامعه تاکیدکرد.

    آیت الله دین پرور؛ ریاست بنیاد نهج البلاغه

    آیت الله سلیمانی، امام جمعه کاشان

    حجت الاسلام والمسلمین جمال الدین دین پرور نماینده ولیّ فقیه در بنیاد نهج البلاغه نیز با قدردانی از فعالیت‌های مرکز تخصصی نهج‌البلا کاشان تاکید کرد: از این کتاب برای نظام سازی و ساخت تمدن نوین اسلامی بهره برده و از ظرفیت‌های فراوان آن برای مدیریت امور بهره برد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.