حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • آغاز «ربیع‌ القرآن» در اداره کتابخانه‌های عمومی تهران
    شناسه : 5161
    7
    همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی «ربیع القرآن» ویژه اعضای کودک و نوجوان به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با ایام مبارک ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با عنوان «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با تدریس محمدهادی ربیعی، قاری برجسته و مجری- کارشناس قرآنی صدا و سیما، در فضای اسکای روم برگزار می‌شود.

    محفل «ربیع القرآن» ویژه اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌ها، روزهای زوج از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و شامل آموزش تجوید، قرائت و قصه‌های قرآنی خواهد بود.

    نخستین جلسه این محفل قرآنی ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه برگزار و به‌صورت زنده از فضای اسکای روم پخش خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند روزهای زوج ماه مبارک رمضان از طریق نشانی ‌https://www.skyroom.online/ch/tehranplir/farhangi در این محفل قرآنی شرکت کنند.

    محفل قرآنی ربیع‌ القرآن

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.