حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ماهنامه خبری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم منتشر شد
    شناسه : 1741
    3
    هفتمین شماره خبرنامه «اثر»، ماهنامه خبری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ماهنامه خبری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم منتشر شد

    هفتمین شماره خبرنامه «اثر»، ماهنامه خبری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها منتشر شد.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، هفتمین شماره خبرنامه «اثر»، ماهنامه خبری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم یکی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران، همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها منتشر شد.

    در این خبرنامه، تازه‌ترین اتفاقات و فعالیت‌های مدرسه تزکیه و تعلیم گردآوری شده است.

    تازه‌های کارگروه دبستان، تازه‌های کارگروه دبیرستان، تازه‌های کارگروه نماز، واحد رسانه، خبرهای ویژه و از ۴۰ کتاب چه خبر؟ عنوان بخش‌های مختلف این نشریه است که در بخشی از آن می‌خوانیم: در چند ماه اخیر با همکاری مجمع مدارس دانش‌آموزی، مدرسه تدبر و مدرسه رسانه برای گسترش طرح فهم قرآن در کشور اقدامات گسترده‌ای انجام شده است. یکی از آن‌ها ارتباط با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بوده است. طی این ارتباطات، طرح فهم قرآن به این سازمان معرفی شد و پس از پذیرش طرح و تأییدیه وزیر آموزش و پرورش، برای اجرای آزمایشی، دو استان اصفهان و خراسان رضوی برای این امر انتخاب شدند.

    از اواخر سال ۱۳۷۷ کانون قرآن و عترت علیهم‌ السلام پردیس علوم دانشگاه تهران، فعالیت قرآنی خود را در حوزه‌ های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آغاز نمود که ثمره آن برگزاری ۱۴ دوره قرآن­ پژوهی و بیش از بیست همایش سوره‌ های قرآن در دانشگاه تهران بود. تأسیس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام دانشگاه تهران از ثمرات شجره طیبه این کانون بوده است. مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌ السلام دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه آموزش نخبگان قرآنی، برگزاری همایش‌ های قرآنی و تحقیقات در زمینه انس با قرآن و تدبر در آن آغاز نمود و هم­ اکنون دارای دوره‌ های آموزشی قرآنی در سطوح مختلف بوده و همایش‌ های قرآنی متعددی را در زمینه آشنایی با سوره‌ های قرآن در سطح دانشگاه‌ ها برگزار می‌ نماید. همچنین این مجموعه بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب در سطوح بنیادی، ساختاری، راهبردی، مهارتی، عمومی، از نگاه المیزان و با موضوعات قرآن و امام، هستی، انسان، جامعه تالیف نموده است. مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت در راستای توسعه آموزه‌های قرآنی، همزمان با آثار متعدد پژوهشی چهارده مرکز تخصصی ایجاد نموده است.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.