حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • قاریان قرآن پاسدار ارزش های قرآنی به ویژه جهاد و شهادت خواهند بود
    شناسه : 1340
    7
    میثاق نامه جامعه قرآنی با حاج قاسم سلیمانی در محفل انس با قرآن کریم شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط استاد مهکام، داور و مدرس بین المللی قرآن قرائت شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    قاریان قرآن پاسدار ارزش های قرآنی به ویژه جهاد و شهادت خواهند بود
    میثاق نامه جامعه قرآنی با حاج قاسم سلیمانی در محفل انس با قرآن کریم شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط استاد مهکام، داور و مدرس بین المللی قرآن قرائت شد.

    به گزارش خبرنگار قرآن و معارف بعثت نیوز؛ همزمان با اولین سالگرد سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن کریم به همت شورای عالی قرآنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  با حضور قاریان حافظان و اساتید جامعه قرآنی امروز ۹ دیماه ساعت ۱۸ در حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

    بنابراین گزارش در محفل انس با قرآن کریم شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استاد مهکام، داور و مدرس بین المللی قرآن به قرائت میثاق نامه جامعه قرآنی با حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

    در این میثاق نامه آمده است که حاج قاسم تجلی مکتبی است که همان مکتب قرآن کریم است که ایشان در خلوت خود با آن مانوس بود  همگان بر این باورند که خشمت بر کفار و مهربانیت با مسلمانان و حتی غیر مسلمانان مصداق آیه اشدا علی الکفار و رحما بینهم است.

     ای سردار دلها سالی را در حسرت فقدانت تحمل کردیم که چقدر سخت بود وقتی خلوص ایمان ایثار اقتدار و ده ها ویژگی شخصیت تو را مرور می کنیم  آنگاه از تمام القاب دنیایی تو تنها لقب سرباز را بر می گزینی   از خود به عنوان استاد و قاری قرآن خجالت میکشیم.

     با  بر روح بلندت میثاق  ابدی می بندیم که همواره پاسدار ارزش های قرآنی به ویژه ایثار جهاد و شهادت باشید در مبارزه با کفر و استکبار تحت لوای رهبری تا ظهور منجی عالم در میدان جنگ نرم  و نظامی از پای ننشینیم  ما در پیروی از رهبر لحظه‌ای درنگ نکرده و گوش به فرمان باشیم.

    گفتنی است محفل انس با قرآن کریم شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نهم دی ماه از ساعت ۱۸ در حسینیه الزهرا برگزار شد که در این مراسم اساتید برتر قرآن کریم همچون استاد سید حسین موسوی بلده استاد سید محسن موسوی بلده استاد مهکام استاد احمد ابوالقاسمی دکتر رحیم قربانی استاد احمدی وفا، استاد مهدی عادلی استاد عباس امام جمعه، استاد محمد حسین سعیدیان و جمع کثیری از اساتید و قاریان قرآن کریم  حضور به هم رسانند.

     

    پایان پیام/۲۹۶

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.