حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • شماره دوم نشریه ادبی ارمغان ذکر منتشر شد
    شناسه : 5594
    4
    شماره دوم نشریه ادبی ارمغان ذکر، با محوریت سوره نوشت‌های سوره قلم منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شماره دوم نشریه ادبی ارمغان ذکر، با محوریت سوره نوشت‌های سوره قلم منتشر شد. این نشریه از نشانی http://QuranEtratSchool.ir/?p=۲۵۱۷۰ قابل دسترس است.

    در این شماره نویسندگان نشریه، با ترکیبِ قریحه ادبی و دریافت‌های برآمده از جلسات انس و تدبر در سوره قلم، در قالب‌های نوشتاری مختلف به نگارشِ سوره‌نوشت پرداخته‌اند.

    این شماره به مدیر مسئولی نعیمه پورصالحی و شورای سردبیری فاطمه جانی، حکیمه سلمانی، سیده زهرا طباطبایی‌نژاد، مینا ذبیحی و مریم کاظم‌لو منتشر شده است.

    در مقدمه این نشریه می‌خوانیم: سوره‌های قرآن هر کدام راه نجاتی برای انسانند؛ انسانی که هر روز با مسئله، مشکل و حادثه‌ای روبه‌رو می‌شود و ناچار است برای آن راه حلی جست‌وجو کند. این مجموعه بهانه‌ای برای آشنایی با سوره‌ای از سوره‌های قرآن کریم و تلاشی برای وارد شدن به مضامین آن در زندگی است. پس سعی شده است ایده نوشتن متن‌های ادبی بر پایه معنای سوره‌ای از سوره‌های قرآن، در این مجموعه انعکاس یابد تا هرکس بتواند از منظر این نوشته‌ها دریچه‌ای به مضامین بلند سوره گشوده و جریان زندگی و اساس حوادث آن را از این منظر نیز ببیند و بیابد.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.