حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • دانشنامه دوجلدی علوم قرآن منتشر شد
    شناسه : 2549
    6
    دانشنامه دوجلدی علوم قرآن زیر نظر آیت‌الله علی‌اکبر رشاد و به کوشش سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و روانه بازار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ
    زیر نظر حجت الاسلام علی‌اکبر رشاد:

    دانشنامه دوجلدی علوم قرآن منتشر شد

    دانشنامه دوجلدی علوم قرآن زیر نظر آیت‌الله علی‌اکبر رشاد و به کوشش سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و روانه بازار شد.

    به گزارش ایکنا، این دانشنامه گرانسنگ حاوی سلسله دانشنامه‌های قرآن‌شناسی و در چارچوب دو حوزه معرفتی کلان «پیراقرآنی» و «درون‌قرآنی» صورت‌بندی شده است.

    بر اساس این گزارش، «مباحث پیراقرآنی (علوم قرآن)» شامل این دو اثر می‌باشد که اکنون محور بحث است و «مباحث درون قرآنی (معارف قرآن)» که مباحث این حوزه در قالب چند دانشنامه بر اساس محورهایی همچون؛ قرآن و علوم عقلی شامل: «کلام، فلسفه، معرفت شناسی وعرفان» و قرآن و علوم انسانی شامل؛ اندیشه اجتماعی و سیاسی، مدیریت، اقتصاد، حقوق، اخلاق، تربیت، هنر، «قرآن، تاریخ، ادیان»، «قرآن و فقه عبادی»، «قرآن، اهل بیت (ع)، شیعه» و «قرآن و علم» شامل؛ «طبیعیات، طب و فراوان شناسی» تألیف و عرضه می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://poiict.ir مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.