حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • داستان‌هایی از حضرت علی(ع)منتشر شد/قصه‌های نهج‌البلاغه در شش جلد
    شناسه : 5965
    3
    مجموعه شش جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه به قلم مجید ملامحمدی توسط انتشارات به نشر منتشر شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مجموعه شش جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه به قلم مجید ملامحمدی داستان‌هایی را برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» روایت می‌کند که برگرفته از نهج‌البلاغه و توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

    در این مجموعه سعی شده است، شیوه نگارش با آثار دیگر متفاوت باشد و با نگاه نو و جدید به زندگی ائمه پرداخته شده است. در میان داستان‌ها بعضی از احادیث و سخنان بزرگواران هم به شکل داستانی آمده و نسبت به کتاب‌های گذشته متفاوت است.

    نثر این مجموعه روان و امروزی است و تصویرگری آن برعهده فرشته فرمند، لادن هندی، کوثر رضایی، مرضیه قوام‌زاده و محسن میرزایی بوده است.

    این مجموعه شامل قصه‌های حضرت علی (ع) و ماجراهایی که برای ایشان اتفاق می‌افتد، است و آخر هر قصه نیز به‌طور مستقیم یک پارگراف از سخنرانی حضرت علی (ع) را ترجمه کرده و در ارتباط با آن داستان آمده است.

    «درختی که حرکت کرد»، «در مهمانی پول‌دارها»، «گرسنه‌ای که سیر نمی‌شود»، «لطفا بگویید نمی‌دانم»، «ابرها منتظر نمی‌مانند» و «گنجشک‌ها تب کرده‌اند» عناوین مجموعه ۶ جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه است.

    اسماعیل چشرخ، مسعود قره‌باغی، عاطفه ملکی‌جو تصویرگری این شش جلد را برعهده داشتند، این مجموعه از سری «کتاب‌های پروانه» در قطع رحلی منتشر شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.