حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • جذب مربی برای طرح فراگیر «دعوت جهانی به قرآن در ایران»
    شناسه : 6325
    4
    مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم برای اجرای طرح فراگیری فهم معانی آیات از مربیان علاقه‌مند، دعوت به همکاری می‌کند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مجمع بین‌المللی و کارشناسان دعوت جهانی قرآن کریم استان قم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند مربی قرآن جذب می‌کند.

    این جذب مربیان به منظور اجرای طرح فراگیری دعوت به قرآن در ایران(آموزش روخوانی و روان‌خوانی در وهله نخست) و دوره‌های فهم معانی آیات، تدبر و تأمل در مصحف شریف در تمامی عرصه‌های زندگی در بستر فضای مجازی، به صورت پروژه‌ای انجام خواهد شد.

    گذراندن و اخذ مدرک دوره ترجمه و مفاهیم قرآن(حداقل ۶۰ درس)، توانایی قرائت صحیح قرآن(رعایت قواعد تجویدی) و علاقه‌مند به تدریس دوره ترجمه و مفاهیم قرآن از جمله شرایط پذیرش مربیان است.

    مربیان علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://davatejahani.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

    یادآور می‌شود، مجمع بین‌المللی دعوت جهانی به قرآن کریم از سوی جمعی از متخصصان و کارشناسان این عرصه در قم فعالیت می‌کند و دوره‌هایی چون آموزش روخوانی و تجوید قرآن، آموزش ترجمه و مفاهم، آموزش نکات تدبری و معارفی قرآن، راه‌های کسب آرامش، تربیت دینی فرزندان، دوره‌هایی با عنوان اسلام در مسیر تاریخ و افتصاد اسلامی را با محوریت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

    مجمع بین المللی دعوت جهانی قرآن کریم در قم، خیابان بسیج، کوچه ۳، پلاک ۳۰ قرار دارد. همچنین کانال این مجمع در پیام‌رسان ایتا به نشانی admin_channels@ است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.