حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • رئیس المصطفی(ص) در جلسه کمیسیون فرهنگی و آموزش مجلس حضور پیدا کرد
    شناسه : 1492
    10
    حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی، به دعوت کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارش از نهاد علمی و بین‌المللی جامعةالمصطفی(ص) پرداخت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رئیس المصطفی(ص) در جلسه کمیسیون فرهنگی و آموزش مجلس حضور پیدا کرد

    حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی، به دعوت کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارش از نهاد علمی و بین‌المللی جامعةالمصطفی(ص) پرداخت.

     

     

     

     

     

     

     

    به گزارش بعثت نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی(ص)، به دعوت کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، روز سه‌شنبه با حضور در جلسات این دو کمیسیون، به معرفی و ارائه گزارش مبسوطی از این نهاد علمی و بین المللی پرداخت.

    وی ضمن ارائه اطلاعات و آماری از فعالیت‌های جامعةالمصطفی(ص)، به دستاورد‌های ارزشمند این نهاد اشاره و توضیحاتی در محور‌های «واحد‌های آموزشی- تربیتی در داخل و خارج کشور»، «ارتباطات»، «دانش‌آموختگان»، «آموزش‌های مجازی و کوتاه‌مدت» و «آموزش‌های مربوط به برادران و خواهران اهل سنت و دیگر فِرق و ادیان»، «پژوهش و تحقیقات»، «فعالیت‌های قرآنی» ارائه کرد.

    حجت الاسلام و المسلمین عباسی به تحریم اخیر این نهاد آموزشی از سوی دولت امریکا اشاره کرد و با توجه به سرلوحه قرار گرفتن شعار «عدالت، معنویت و عقلانیت» در جامعةالمصطفی(ص)، این تحریم را عملی غیراخلاقی، علم ستیزانه و مغایر با همه معیار‌های جهانی توصیف کرد.

    رئیس جامعةالمصطفی(ص)، در ادامه، درباره بودجه و تخصیص‌های جامعةالمصطفی(ص) مطالبی را یادآور شد و ضمن بیان برخی از انتظارات این دانشگاه، در پاسخ به پرسش تعدادی از اعضای کمیسیون‌ها، نکاتی را در محور‌های مختلف ارائه کرد.

    شایان ذکر است پیش از گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، رؤسای دو کمیسیون، ضمن خوشامدگویی به رئیس جامعةالمصطفی(ص)، به مأموریت و اهمیت این نهاد بین‌المللی اشاره کردند.

    تقویت همکاری و حمایت کمیسیون‌های فرهنگی و آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، از دیگر نکات مورد تأکید اعضای کمیسیون‌های یادشده بود.

    انتهای پیام

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.