حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • ثبت‌نام در مسابقه بین‌المللی فرازخوانی قرآن مشکات تا ۲۲ بهمن تمدید شد
    شناسه : 4490
    5
    مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به دریافت اثر از قاریان ساکن در چهل کشور گفت: پیش از این ۱۳ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر اعلام شده بود که پیرو درخواست تعداد زیادی از علاقه‌مندان، همچنان دریافت اثر خواهیم داشت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسابقات فرازخوانی قرآن کریم مشکات برای اولین‌بار توسط مؤسسه قرآنی مشکات در سطح بین‌الملل و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

    تمدید مهلت شرکت در مسابقه تا ۲۲ بهمن

    حجت‌الاسلام مجتبی محمدی مدیر مؤسسه قرآنی مشکات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مسابقه فرازخوانی مشکات تا ۲۲ بهمن تمدید شده است،‌ گفت: پیش از این ۱۳ بهمن آخرین مهلت اعلام شده بود که پیرو درخواست تعداد زیادی از متسابقین مبنی بر تمدید مهلت ارسال اثر این زمان تا ۲۲ بهمن تمدید شد.

    برگزاری رقابت‌ها ویژه آقایان بدون محدودیت سنی

    وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه آقایان با حضور نمایندگان همه کشور‌ها و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، ضبط و ارسال ویدیو می‌توانند از طریق سایت مسابقات به نشانی www.MQMeshkat.com  اقدام کنند. داوطلبان شرکت در مسابقه لازم است هنگام ثبت‌نام تمامی مشخصات را به صورت کامل وارد کنند. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه باید قطعه مورد نظر را دانلود و پس از تمرین تلاوت خود را ضبط و در سایت این مسابقه بارگذاری کنند.

    نام‌نویسی قاریان ۴۰ کشور در مسابقات تا امروز

    وی افزود: تا امروز قاریان چهل کشور در این مسابقه شرکت کرده‌اند که شامل کشورهای اروپایی، آمریکایی، کشورهای محور مقاومت و کشور عزیزمان ایران است و با توجه به این استقبال پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد تا شصت کشور هم افزایش پیدا کند.

    اختتامیه ۱۱ اسفند در قم برگزار می‌شود

    محمدی درباره مراسم اختتامیه این مسابقه گفت: این مراسم به‌ دلیل مسئله کرونا و انتشار سویه جدید، تنها با حضور نفرات برتر یازدهم اسفندماه سال جاری در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود. البته این مراسم با حضور قاریان برتر و سخنران مطرح کشور به صورت مجازی برپا خواهد شد.

    مدیر موسسه قرآنی مشکات درباره داوران این مسابقه هم گفت: در حال حاضر داوری مقدماتی تمامی آثار آغاز شده است، اما از ۲۳ بهمن داوری اصلی توسط ۱۰ داور انجام می‌شود.

    اهداف مسابقات

    وی درباره هدف و ضرورت اجرای این مسابقه گفت: ایجاد فضای رقابت سالم بین جوانان قرآنی جهان اسلام، شناخت ظرفیت‌های موجود در کشور‌های اسلامی، تعامل با نیرو‌های قرآنی و فعال در دیگر کشور‌ها و شناساندن ظرفیت قرآنی ایران از جمله اهداف این مسابقه است.

    محمدی ادامه داد: معتقدیم اینگونه مسابقات باید خیلی جذاب برگزار شود، چراکه هر مقدار این مسابقات بیشتر شود باعث خواهد شد تا متسابقان توانمندی خود را محک بزنند. البته سال آینده این مسابقه بر اساس فرازخوانی چهار قاری برتر جهان اسلام ازجمله عبدالباسط برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.