حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی
    شناسه : 1136
    8
    آیت‌الله صافی گلپایگانی طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر حجتی، از فعالیت‌های قرآنی وی، تجلیل و تقدیر کرد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی

    تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی
    آیت‌الله صافی گلپایگانی طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر حجتی، از فعالیت‌های قرآنی وی، تجلیل و تقدیر کرد.

    به گزارش بعثت نیوز از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در این تماس تلفنی، ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از مهمترین اقداماتی برشمردند که جهت معرفی اسلام و شیعه و همچنین نشر معارف نورانی اهل البیت (ع) لازم است.
    ایشان، با بیان اینکه نوشتن در عرصه قرآن و احادیث از توفیقات بزرگی است که نصیب برخی انسان‌ها می‌شود، تاکید کرد: باید با تلاش و سعی بیشتر جهت ترویج این تعالیم حیات‌بخش، قدردان این نعمت الهی بود.
    این مرجع تقلید با تجلیل از آثار مکتوب و فعالیت‌های فرهنگی چهره ماندگار علوم قرآن و حدیث حجت‌الاسلام و المسلمین حجّتی، اقدامات ایشان را در معرّفی قرآن این کتاب سعادت‌بخش زندگی، بسیار قابل تقدیر دانست.
    آیت‌الله صافی، در پایان این تماس تلفنی، برای سلامتی و توفیقات روزافزون این نویسنده محترم دعا کرد.
    حجت‌‌الاسلام و المسلمین حجّتی، با ارائه گزارشی مختصر از دیگر فعالیت‌های قرآنی حدیثی خود، ضمن تشکر وافر از اینکه مرجعیت شیعه، قدردان فعالیت‌های قرآنی حدیثی محققان و پژوهشگران است، سلامتی و طول عمر با عزّت ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد.
    آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از جمله متفکران و نویسندگان شیعی است که بیش از یک‌صد اثر و ده‌ها نوشتار به زبان‌های فارسی و عربی تألیف کرده‌است. این مرجع تقلید، در حوزه مباحث امامت و مهدویت از پژوهشگران پرکار شیعی و از پیشکسوتان مهدوی پژوهی است. منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر از آثار معروف اوست.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.