حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • تدوین چشم‌انداز اتحادیه مؤسسات قرآنی تا پایان مهرماه
    شناسه : 6345
    2
    نائب‌ رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی با اشاره به برگزاری مجمع فصلی مدیران اتحادیه استان‌ها گفت: در این مجمع درباره تدوین چشم‌انداز برای اتحادیه کشوری و استانی هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و مقرر شد که تا پایان مهرماه سایر نظرات جمع‌آوری و جمع‌بندی لازم برای تدوین سند چشم‌انداز اتحادیه انجام شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    رحیم قربانی، نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، در گفت‌وگو ، با اشاره به خروجی مجمع فصلی مدیران عامل تشکل‌های قرآنی کشور که به مدت دو روز در شیراز برگزار شد، گفت: بخشی از این مجمع به جهت توانمندسازی حاضران در موضوع سندنویسی، چشم‌انداز و موارد مربوط به این بود که تقریباً یک روز به این قضیه اختصاص پیدا کرد.

    وی افزود: در خصوص تدوین چشم‌انداز برای اتحادیه کشوری و اتحادیه‌های استانی هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و پیشنهادات مختلفی ارائه و مقرر شد که تا پایان مهرماه اگر نقطه نظرات دیگری نیز است، جمع‌آوری شود و بعد از آن جمع‌بندی لازم برای تدوین سند چشم‌انداز اتحادیه انجام شود.

    نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی با بیان اینکه بخشی از جلسه به اظهار نقطه نظرات مدیران عامل اتحادیه‌های استانی و بیان مشکلات، پیشنهادات و انتظاراتشان پرداخته شد، اضافه کرد: همزمان با برگزاری این مجمع، سی و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری نیز برگزار و نتایج خوبی حاصل شد.

    قربانی با تصریح اینکه مجمع فصلی به عنوان بازوی مشورتی تصمیم‌سازی اتحادیه کشوری است، اظهار کرد: در این مجمع با ارائه نقطه نظرات مختلف، مشکلات اتحادیه و مؤسسات استانی، احصا و پیشنهاداتی در این زمینه داده شد؛ همچنین مسائل مختلف مؤسسات ازجمله مسائل اقتصادی، بیمه، مالیات مطرح شد و در این راستا تصمیمات مشترک و هماهنگی که اتحادیه باید جهت دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی اتخاذ کند و مطالبات مختلفی که از دولت مردمی اعم از رئیس‌جمهور، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر ارشاد، سازمان تبلیغات و اوقاف داریم طی بیانیه‌ای تنظیم و ارائه شد.

    رئیس قرآن و عترت بسیج تهران اظهار کرد: در واقع هماهنگی‌های لازم جهت سه ماهی که در پیش داریم، در این نشست انجام شد زیرا این مجمع هر سه ماه تشکیل می‌شود لذا رویکردی که اتحادیه کشوری و استان‌ها باید اتخاذ کنند، در این مجمع تصمیم‌گیری شد.

    وی یادآور شد: در بحث اقتصادی علاوه بر سفرهای استانی که مدیرعامل اتحادیه دارد و در این زمینه با مسئولان استان‌ها و خود اتحادیه مباحثی را پیگیری می‌کند، در خصوص موضوع دیجی‌آلاء که در واقع درگاهی است که محصولات قرآنی را که توسط مؤسسات قرآنی تولید شده را به عرضه فروش و نمایش می‌گذارد، گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

    نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی در پایان گفت: همچنین راهکارهایی اعم از اختصاص موقوفات قرآنی یا بخشی از بودجه‌ها یا درآمدهای دستگاه‌های اقتصادی و مراکز اقتصادی و فرهنگی به مقوله قرآن و عترت ازجمله مواردی بود که برای حل مسائل اقتصادی مؤسسات قرآنی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.