حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • بهزیستی از پرثمرترین نهادهای شکل گرفته در نظام اسلامی است
    شناسه : 2729
    6
    استاندار قم با صدور پیامی به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور آورده است: سازمان بهزیستی یکی از پرثمرترین نهادهای شکل گرفته در نظام مقدس اسلامی است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    «بهزیستی سازمانی است، که به‌همت شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش و بر پایه اخلاص، نیک اندیشی، نوع دوستی و ایثار پایه گذاری شد و امروزه و با گذشت بیش از چهار دهه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی و بزرگ ترین شبکه خدمات رفاه اجتماعی در حال ارائه خدمت به‌شریف‌ترین قشر جامعه در سراسر کشور است.

    این سازمان در راستای تحقق اهداف عالیه خود و در پرتو جلب مشارکت و همکاری سایر بخش‌ ها از جمله ظرفیت خیرین و موسسات غیر دولتی توانسته است گام های بلندی را در زمینه کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از جامعه هدف بردارد.

    هفته بهزیستی فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات این نهاد خدمتگزار و شناسایی کاستی ها و کمبودها است؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار مرحوم دکتر فیاض بخش بنیانگذار این سازمان، فرارسیدن هفته بهزیستی را به‌همه مهرورزان فداکار بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر از زحمات و تلاش های تمامی خیرین همیار بهزیستی، مدیران، کارشناسان، مددکاران و پرسنل خدوم بهزیستی استان، امیدوارم با الطاف الهی و در سایه ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک های مردمی و دولتی، شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.