حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

×
  • اوقات شرعی

  • احیای نهج‌البلاغه و قرآن، ادامه راه شهداست
    شناسه : 2368
    2

    احیای نهج‌البلاغه و قرآن، ادامه راه شهداست نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امروز، روزی است که باید در صحنه باشیم و نهج البلاغه و قرآن را در جامعه پیاده کنیم چراکه شهدای دیروز در انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی و امروز در قالب مدافعین حرم جان خود […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امروز، روزی است که باید در صحنه باشیم و نهج البلاغه و قرآن را در جامعه پیاده کنیم چراکه شهدای دیروز در انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی و امروز در قالب مدافعین حرم جان خود را فدا کردند تا قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) زنده بماند.

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور، شب ۲۲ بهمن ماه در یادواره شهید ابراهیم هادی و شهدای انقلاب اسلامی در سالن کشتی شهید کوشه ای بیرجند اظهار کرد: حضرت علی(ع) می فرماید: شخصیتی که در پستی قرار گیرد و احساس مالکیت بر آن پست کند حق بیان نمی شود و قطعا بعد از آن نیز عمل به حق سختتر خواهد شد.
    وی افزود: خداوند با پیروزی انقلاب و در زمانی که کسی برای انسان ها ارزشی قائل نمی شد این نعمت دینی را قرار داد تا از ذلالت بیرون و بعد از انقلاب با بصیرت این راه را ادامه دهد.
    نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: امروز، روزی است که باید در صحنه باشیم و نهج البلاغه و قرآن را در جامعه پیاده کنیم چراکه شهدای دیروز در انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی و امروز در قالب مدافعین حرم جان خود را فدا کردند تا قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) زنده بماند.
    تویسرکانی ادامه داد: شهدا وظیفه خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی به نحو احسن انجام دادند و آغاز سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی همانند گذشته بیانگر مسئولیت و رسالت بزرگی است که شهدا بر دوش تک تک آحاد جامعه گذاشتند.
    وی یادآور شد: پایدار ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از رشادت های شهدای انقلاب اسلامی، در مسیر حق و حقیقت تلاش کردن، راه امام و شهدا را ادامه دادن و جهاد اکبر است.
    در پایان این مراسم از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.